BESTELLEN
De schoolfoto camera

Ben jij de fotograaf die wij zoeken?

Ben jij?

Enthousiast & sociaal
Goed met kinderen
Zelfstandig, relaxed en niet snel gestrest
Iemand met genoeg fotografische kennis en ervaring
Creatief en oplossingsgericht

Wil jij?

Zelf bepalen hoeveel opdrachten je aanneemt
Meeverdienen aan de fotoverkoop
Liever geen foto’s bewerken (photoshoppen)
Goede verdiensten
Geen regelwerk vooraf of achteraf

Klinkt het goed? Join the club!

Ons doel is om samen met jou, kinderen, ouders en scholen blij te maken met een paar knappe schoolfoto’s. Wij willen dat doen op een manier die goed is voor de kinderen/ouders & de school maar niet in de laatste plaats ook goed is voor jou. Daarom betalen wij je niet alleen een vaste uur & onkostenvergoeding maar laten we je ook meeprofiteren van de uiteindelijke fotoverkoop. Dus: Als jij leuke mooie foto’s maakt dan wordt je daarvoor niet alleen gewaardeerd maar ook beloond.

Out of the box

Een vernieuwend concept op basis van gelijkwaardigheid en waardering voor elkaars inspanning! Je loopt geen risico want na de schoolfotosessie krijg je het vaste uurtarief alvast vooruit betaald. Daarna kun je in je eigen online account de verkoop van jouw shoot en jouw aandeel volgen. Na 2 maanden maken we de balans op en krijg je nog een eindafrekening. Heb je mooie foto’s gemaakt dan kun je een positieve verrassing verwachten aan het einde van de verkooptermijn. Dat is dus net even anders dan hoe het normaal gaat. We willen het eerlijk, transparant en samen doen en zo de beste service én de mooiste schoolfoto’s maken.

Kies en bepaal zelf

Ben je al een tijd fotograaf en doe je foto-opdrachten op allerlei vlakken? Nu kun je daar voor een paar dagen per jaar of maand ook schoolfoto’s aan toe voegen. Je doet dit werk naast je eigen opdrachten en kunt zelf aangeven welke dagen en hoeveel dagen je inzetbaar wilt zijn. Het enige dat je hoeft te doen is datgene waar jij goed in bent: fotograferen. Wij werven de klanten voor je (bij voorkeur in je eigen regio). We bereiden de afspraak voor en stellen de kaders af met de school. We maken een tijdschema voor de fotosessie. Daarbij houden we rekening met jouw persoonlijke voorkeuren en inschatting van benodigde tijd.

Jij maakt de foto’s, wij doen de rest

Je hoeft niets te bewerken of te doen met de foto’s. Je kunt na afloop alle foto’s uploaden op de vooraf afgesproken wijze. Daarna gaan wij ermee aan de slag. We bewerken de foto’s waar nodig -rechtzetten, croppen, kleuraanpassingen, tekst op de groepsfoto - noem maar op (de Photoshop handelingen). Daarna delen we het in per klas en per kind en maken we een upload naar onze webshop. We zorgen er dan ook voor dat de school binnen één tot twee weken alle unieke inlogcodes per kind ontvangt om uit te delen aan de ouders. En we sturen de gebruikelijke gratis afdrukken mee voor de school & het team (groepsfoto’s & portretten van/voor leerkrachten).

Fotografie is jouw passie.. Je kunt het!

Je beschikt als professionele fotograaf natuurlijk al over de nodige apparatuur. Je werkt toch het fijnst met je eigen spullen waarmee je vertrouwd bent en de weg weet. Uiteraard weet je zelf het beste hoe je jouw studio op locatie moet gebruiken. Je hebt dat vast al vaker gedaan. Wij nemen natuurlijk voorafgaand aan de schoolfotosessie alles tot in de details met je door zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Stel je vrijblijvend aan ons voor en vul ons contactformulier hieronder eens in!
Vrolijke cartoon animatie fotostudio

Ja, ik wil meer weten van de club!

Naam:*

Telefoonnummer:

Plaats:*

Bericht:*
Velden met een * zijn vereist.

Versturen